Bezpieczne zakupy

FAQ: Zwroty i reklamacje

bar
paragraph start

W czym możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami

Kontakt

tel: 42 278 44 44

e-mail: sklep@dstreetonline.pl

pon.-pt. w godz. 08:00-15:00

Pomoc z zamówieniami
Pomoc z płatnościami
Pomoc z produktami
Pomoc z wysyłką zamówienia i dostawą
Pomoc ze zwrotami i reklamacjami
Pomoc z rejestracją i zarządzaniem kontem

Zwroty i reklamacje

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Oczywiście! Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia - inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta - weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

W celu odstąpienia, Klient ma obowiązek poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wysłanego pocztą lub wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres sklep@dstreetonline.pl. Wzór formularza dostępny jest tutaj. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres sklep@dstreetonline.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Klient zalogowany może również samodzielnie dodać zwrot poprzez zakładkę, która dostępna jest na jego koncie w systemie sklepu internetowego.

Jak dokonać zwrotu towaru?

Odeślij do nas odzież wraz z dowodem zakupu, oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres:

  • "D-TEX" Sp. z o.o.
  • ul. Jana Długosza 5
  • 98-300 Wieluń

Jeśli nie masz możliwości wydruku, możesz dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

  • Swój login ze sklepu lub numer zamówienia;
  • Imię, nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego.

Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

Nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.

W jaki sposób zostaną zwrócone środki przy zwrocie towaru?

Zwrotu dokonujemy na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli takowy nie został podany, Biuro Obsługi Klienta sklepu Dstreet.pl skontaktuje się z Tobą.

W jakim czasie jest rozpatrywany zwrot?

Zwroty rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu przez firmę Dstreet, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa.

Pamiętaj:

  • Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi;
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek „za pobraniem” – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej przesyłki.

Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej

Kiedy otrzymam zwrot płatności?

Zwrot pieniędzy otrzymasz, gdy tylko przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu i zostanie przez nas sprawdzona. Z reguły nie trwa to dłużej niż 14 dni. Status zwrotu możesz sprawdzić na swoim panelu sklepowym, bądź po numerze nadania przewoźnika którym wysłałeś przesyłkę do naszego sklepu.

Czy odzyskam kupon rabatowy, jeżeli zdecyduję się na zwrot zamówienia?

W przypadku zwrotu produktu, przy którego zakupie wykorzystano kupon rabatowy, na Twoje konto zostanie zwrócona kwota, za którą zakupiłeś produkt. Niestety ponowne wykorzystanie tego samego kuponu rabatowego nie jest możliwe.

Jak złożyć reklamację produktu?

Szczegółowe informacje na temat reklamacji produktu w naszym sklepie znajdziesz w zakładce Zwroty i reklamacje.

W jakim czasie mogę zareklamować produkt?

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Jak długo należy czekać na rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

pixel