Bezpieczne zakupy

FAQ: Rejestracja i Konto

bar
paragraph start

W czym możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami

Kontakt

tel: 42 278 44 44

e-mail: sklep@dstreetonline.pl

pon.-pt. w godz. 08:00-15:00

Pomoc z zamówieniami
Pomoc z płatnościami
Pomoc z produktami
Pomoc z wysyłką zamówienia i dostawą
Pomoc ze zwrotami i reklamacjami
Pomoc z rejestracją i zarządzaniem kontem

Rejestracja i konto

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie kliknij przycisk "Logowanie", a następnie "Zarejestruj się". W następnym kroku podaj wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „ZAREJESTRUJ KONTO” otrzymasz e-mail z linkiem aktywującym. Po jego zaakceptowaniu możesz dokonywać zakupów w sklepie.

Uwaga! Prosimy sprawdzić również folder „SPAM” na swoim koncie pocztowym.

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Możesz dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie możesz jednak sprawdzać historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach konieczne będzie ponowne podanie danych dotyczących dostawy. Nie będziesz mógł korzystać z ewentualnych rabatów skierowanych do Stałych Klientów.

Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie internetowym?

Przede wszystkim możesz śledzić swoje zamówienia, zachować dane potrzebne do wystawienia faktury, składać formularze zwrotu i reklamacji oraz łatwiej kontaktować się w sprawie zamówień z Biurem Obsługi Klienta.

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

W przypadku gdy zapomnisz swojego hasła, kliknij w przycisk „PRZYPOMNIJ HASŁO” i podaj swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Możesz dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy, że po zalogowaniu klikniesz w napis „Edycja Danych”.

pixel