Bezpieczne zakupy

FAQ: Płatności

bar
paragraph start

W czym możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami

Kontakt

tel: 42 278 44 44

e-mail: sklep@dstreetonline.pl

pon.-pt. w godz. 08:00-15:00

Pomoc z zamówieniami
Pomoc z płatnościami
Pomoc z produktami
Pomoc z wysyłką zamówienia i dostawą
Pomoc ze zwrotami i reklamacjami
Pomoc z rejestracją i zarządzaniem kontem

Płatności

Jakie są dostępne metody płatności?

Szczegółowe informacje na temat metod płatności znajdziesz w zakładce Metody Płatności.

Czy przy każdej metodzie dostawy mogę płacić za pobraniem?

Każda metoda dostawy jest powiązana z konkretną metoda płatności. W przypadku płatności za pobraniem, możliwa jest jedynie dostawa kurierem DPD.

Czy za zakupy mogę otrzymać Fakturę VAT?

Tak, w tym celu zaznacz odpowiednią opcję w trakcie składania zamówienia oraz wypełnij wszystkie pola z danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki. Nie wystawiamy faktury na towary inne niż w złożonym zamówieniu oraz na inne dane klienta, ponieważ faktury są generowane automatycznie i nie można ich edytować.

W przypadku niewyrażenia chęci otrzymania faktury VAT do przesyłki będzie dołączony paragon fiskalny.

Czy opłaty dokonywane w Dstreet są bezpieczne?

Oczywiście! Opłaty pobierane przez Dstreet są kodowane i tym samym zabezpieczone przed niepożądanym dostępem osób trzecich (kodowanie 128 bitowe SSL). Dzięki temu transakcje bankowe są w pełni bezpieczne.

pixel